Veel gestelde vragen - Gewasbeschermingsmiddelen, Meststoffen, Zaaizaden, Wildafweer, Weegschalen

Veelgestelde vragen

   
            1.       Wie kunnen een account bij Cropshop.nl aanmaken?

Cropshop is met name gericht op de agrarische ondernemers, echter kan iedereen een account maken op onze webshop.  Cropshop behoud zich het recht voor om zonder opgave van reden accounts te blokkeren.

2.       Waar kan ik inloggen?

U kunt hier inloggen 

3.       Waar kan ik mijn (NAW) gegevens wijzigen?

Als u ingelogd bent kunt u onder het kopje ‘mijn account’ uw gegevens wijzigen. Enkele vakjes zijn geblokkeerd door Cropshop zodat we uw gegevens kunnen controleren. Wilt u deze gegevens wijzigen, neem dan contact met ons op info@cropshop.nl .

4.       Hoe kan ik betalen?

U kunt ervoor kiezen om voor- of achteraf te betalen. Bij vooraf betalen wordt u direct doorgestuurd naar de ideal pagina van uw bank en profiteert u van 1,5% betalingskorting. Bij achteraf betalen plaatst u de bestelling en ontvangt u de factuur achteraf.

5.       Kan ik ook advies krijgen bij de producten?

Een korte productomschrijving staat op de website. Voor aanvullende vragen over de producten staat onze klantenservice voor u klaar. Voor teelt-technisch advies op maat verwijzen wij u graag door onze advies pagina. Wij brengen u dan kosteloos in contact met een onafhankelijk adviesbureau wat bij uw situatie past. 

6.       Worden de producten thuis geleverd?

Alle producten worden door gerenommeerde transportbedrijven bij u thuis geleverd.

7.       Wat is mijn voordeel om in deze winkel mijn inkopen te doen?

Zie onze pagina Voordelen voor U

8.       Kan ik de inhoud van mijn offerte wijzigen?

U kunt de inhoud van uw winkelwagen alleen wijzigen voordat u op ‘bereken mijn korting’ geklikt heeft. Indien u op ‘bereken mijn korting’ geklikt heeft, kunt u uw offerte niet meer wijzigen. De offerte blijft dan maximaal 24 uur geldig. Daarna wordt deze automatisch verwijderd.

9.       Zijn alle artikelen op voorraad?

Veel van onze producten staan bij ons of onze leveranciers op voorraad. Het kan echter zo zijn dat speciale producten of grote bestellingen niet op voorraad zijn. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de levertijd te bespreken.

10.    Wat is de levertijd van mijn order?

Zie het kopje ‘bestellen en leveren’. Indien de levertijd langer is dan de voorgeschreven levertijd nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op!

11.    Het artikel dat ik zoek staat niet op de website, is het dan niet leverbaar?

Indien u een product niet gevonden heeft, stuur ons dan een offerteaanvraag en wij regelen het voor u!

12.    Kan ik een wijziging aanbrengen in een reeds geplaatste order?

Indien u een wijziging aan wilt brengen in een reeds geplaatste en betaalde order, neem dan contact met ons op.

13.    Wordt er ook geleverd in het buitenland?

Ja, we hebben klanten door geheel Europa.

14.    Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd afgeleverd wordt?

Als een artikel beschadigd afgeleverd wordt, neem dan meteen contact met ons op. Dit kan via een e-mail of door te bellen met het nummer +31 (0)165 764 264. Samen met u wordt er dan uiteraard voor een passende oplossing gezorgd.

15.    Wat te doen bij een foutieve levering?

We doen er alles aan om u als klant te ontzorgen. Het kan echter zo zijn dat er een product verkeerd geleverd wordt. Indien zicht dit voordoet, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen met u wordt er dan uiteraard voor een passende oplossing gezorgd.

16.    Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Zie onze algemene voorwaarden.

17.    Hoe wordt de privacy gewaarborgd?

We gaan vertrouwelijk met uw gegevens om. Deze worden alleen gebruikt voor onze eigen administratie. Uw gegevens worden NOOIT aan derden verstrekt.Lees hier onze privacy verklaring.

18.    Ik heb een andere vraag.

Maak gebruik van ons contact formulier, bel ons of stuur een mail naar info@cropshop.nl.

Dé webshop in agrarische bedrijfsbenodigdheden
Pagina top
ApiDesign.online Cropshop B.V. © 2011- 2018